taak, nic nie pisałam. ciekawi mnie, czy ktoś to czyta, bo kańji gwałtownie podskoczyła oglądalnośc na fbl. po mojej reklamie. kto wie, kto wie...
dobra, teraz szybko. nie ma mnie w szkole po wczorajszym wośp'ie. przeziębiłam się, po prostu. od teraz co roku bedę tam jezdzic ;D
poza tym nic ciekawego.
a teraz kolejna reklama dla pewnej słiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit osoby. tak, znowu chodzi o kanię. ;D
kańja na ising
i fbl. kańjii
pozdrawiam, was, kurwa.
aa, i jeśli ktoś to czyta, to prosiłabym o komentarz ze swym imieniem bądź wyrazem ,,kurwa'' pod tą notką.
poniedziałek, 11 stycznia 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz