piątek, 22 stycznia 2010

dawaj buta.!

i znowu nic. czy ja o tym kiedys wspominalam.?
w mojej szkole czuję się jak w wariatkowie. dzisiaj ksiądz biegł za moją koleżanką, krzycząc ,,dawaj buta''. nie wytrzymam w tej szkole.
na szczeście sprawa rzekomego związku z moim kolegą sie przyciszyła. jak zerwac z kimś, z kim się nie chodzi, do cholery.?
i jeszcze jedna sprawa. może moi uroczy czytelnicy coś powiedza na ten temat:.
a więc. mieliście kiedyś tak, że ktoś się do was przyczepił, chciał zawsze z wami rozmawiac, a wy nie lubiliście tej osoby.?
wyjasniam: jest taka natalia w mojej szkole. jest niezwykle denerwująca, i dlatego nikt jej nie lubi.ja tez jej nie lubię, ale ją toleruję. i ona stwierdzila, ze bardzo ją lubię, dlatego na każdej przerwie do mnie przychodzi, zeby pogadac o tym, o ktorej konczymy lekcje ;o staram się ją zbywac, ale nie udaje się.
wczoraj z elizą wracalysmy do domiu, ona za nami pobiegla. powiedzialysmy jej, ze sie spieszymy, bo musimy isc do galerii po arafatke. ona na to, ze pojdzie z nami. wtedy eliza ,,przypomniala sobie, że nie ma forsy''. więc natalia za nami poszla. dopiero, gdy jej powiedzialam, ze mam do elizy tajną sprawę, to się odczepila.
Co do tego, natalia uwielbia opowiadac o swoim bieganiu, o tym jaka jest swietna, i kogo zna. albo o tym, co cioteczna praciotka jej kuzynki kupila sobie cos drogiego. albo mowic ,,spierdalaj'.
jak jej powiedziec, zeby się odwalila, ale tez, zby nie poczula się urażona.?

 później na ciastko.

4 komentarze:

Unknown pisze...

byłam w podobnej sytuacji jak ty z tą dziewczyną. ;d
tylko, że ja jej w prost powiedziałam...
to i tak nic nie dało. o_O
ale w końcu się odczepiła. ;)

Anonimowy pisze...

Ja ci już radziłam : )
A jak nie możesz wytrzymać w swojej szkole, to się do mojej przepisz xDDD
kańja :3

Cantat pisze...

Podoba mi się to w jaki sposób prowadzisz tego bloga, czyli bardzo ciekawie. : )
____________________________

http://caantat.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ooo kochana, miałam bardzo podobną sytuację, własćiwie ciągle mam o.O najlepiej powiedziec wprost ale wiem jakie to trudne więc tez tego nie zrobilam.. czekam az sama sie domysli, kiedy napisze czy sie spotkamy pisze po prostu nie mam czasu i wychodze z kims innym - moze sie domysli :D powodzenia ;*
____________________________
http://ahafiyax.blogspot.com/