czwartek, 14 stycznia 2010

stuk, puk, jest tu kto.?

i nic, zaraz idę do szkoły, choc nie chce mi się jak cholera, moglibyśmy nic dziaiaj nie robic, lekcje po 30 minut. nauczyciele stwierdzają, że jak lekcja trwa 30 min. to nie opłaca się czegokolwiek robic, bo samo sprawdzanie listy obecnosci w mojej klasie zajmuje z 20 min, zanim pani sobie trochę powrzeszczy. ciekawe, gdyby lekcje trwały normalnie 60 min. a przez kilka dni trwałyby po 45 min. to pewnie tez nie oplacaloby się im prowadzic lekcji. no nie ważne, najważniejsze jest żebyście klikali tu.!




Pyta twoich koleżanek co u Ciebie słychać
Chciał pobić chłopaka z którym chcesz się spotykać.!

Brak komentarzy: